sunnuntai 21. marraskuuta 2010

Välipalaa

Nyt alkaa hieman flunssa hellittämään eli arkeen paluu liikkumisen osalta onnistuu jälleen. Töissä olin kyllä viime viikon, mutta yskä vaivasi puuskittain koko viikon. Tuntuu olevan sitkeätä laatua tämä flunssa.
Käsitöitä olen tehnyt, mutta valmiiksi olen saanut vasta kännykkäkotelon. Ostimme miehelle uuden perusmallin kännykän, hän kun tarvitsee isot kirjaimet ja numerot näytössä sekä yksinkertaiset toiminnot. Estääksemme näytön naarmuttumisen, tein hänelle Jenga-langan lopusta kännykkäpussin. Nappia en ehtinyt vielä paikalleen ompelemaan, mutta sen saa myöhemminkin.
Kävin Kädentaitomessuilla Pirkka-hallissa ja ostin sieltä itselleni joululahjan: pyöröpuikkosetin, jossa on kahdeksat puikko-osat sekä neljät kaapelit. Tätä olen himoinnut jo pidemmän aikaa. Tytär kysyi, voiko hän paketoida sen minulle jo valmiiksi, mutta kieltäydyin kunniasta. Luultavasti tarvitsen puikkoja vielä ennen joulua.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti