torstai 26. tammikuuta 2012

Vielä yksi juttu...

Olin saanut tunnustuksen Lentävän Langat-blogista. KIITOS!
Tunnustuksen saajan pitää tehdä seuraavaa:

1. Kiittää tunnustuksen antajaa.
2. Antaa tunnustus kahdeksalle blogistille. 
3. Ilmoittaa näille kahdeksalle tunnustuksesta.
4. Kertoa kahdeksan satunnaista asiaa itsestään.
1. Kiitos tulikin jo ennen kuvaa.
2. Lähetän tunnustuksen eteenpäin vain yhdelle, koska en keksi kahdeksaa blogia, joille sitä lähettää. Tämä yksi valittu on blogisti KEIJUPÖLYÄ
Poimi kuva blogiisi ja laita eteenpäin.
3. Ilmoitin Keijupölylle tunnustuksesta.
4. Satunnaiset asiat itsestäni:
  1. Olen herkkupeppu ja rakastan leivoksia ja karkkeja.
  2. Myönnän lintsaavani liikunnasta, jos mahdollista :(
  3. Tykkään hoitaa huonekasvejani.
  4. Olen jäänyt koukkuun äänikirjoihin.
  5. Lankojen ostaminen on minulle kuin huumetta.
  6. Toisaalta olen iloinen, kun lapseni kasvavat, toisaalta olen todella surullinen.
  7. Tykkään siitä, kun koiramme käpertyy sänkyyn jalkoihini ja nukkuu siinä.
  8.  Kaipaan lämpöistä kesää...

Tässä nämä tunnustukset minusta.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti