lauantai 17. joulukuuta 2011

KyJy:stä

Minun osaltani KyJy:t on tehty, vaikken kaikkia saanutkaan valmiiksi. Töissä on menossa vuoden kiireisin aika enkä ehdi loppuja KyJy:jä tekemään.
Mielestäni KyJy-projekti oli tosi kiva ja minulle sopiva, kun saa rauhassa tehdä erilaisia käsitöitä. Virheen tein siinä, että aloitin liian monta isoa työtä. En ottanut huomioon työni mukanaan tuomia pitkiä päiviä näin joulukuussa enkä sitä etten vaan ehdi tekemään montaa isoa työtä valmiiksi.
Jos KyJy järjestetään uudestaan, olen valmis osallistumaan ja sitten olen viisaampi ja mietin, mitä aloitan ja mitä saan myös valmiiksi.

Kiitos järjestäjille minun puolestani tästä kivasta projektista!

ps. laitan myöhemmin kuvan tänne kesken jääneistä töistäni.

1 kommentti:

  1. Onnea kuitenkin hienosta suorituksesta =) Itse olen tullut aivan samaan tulokseen eli liian isoja töitä tuli alotettua. Eli seuraavalla kerralla viisaampi täälläkin.

    VastaaPoista